Skandaalid, mis tõid alla kõrgetasemelisi uudisteankureid



Kõrval Carmen Ribecca JA Nicki Swift /19. veebruar 2016, kell 20:22 EDT/Uuendatud: 25. detsember 2017 11:19 EDT

Uudisteankuri kohustus on faktidest objektiivselt teatada, mis nõuab teatavat usaldust ajakirjaniku ja vaataja vahel. Suur skandaal võib selle usalduse purustada, kui kogu uudistetoa usaldusväärsus keerleb kanalisatsioonis. Kuna 24-tunnine uudistetsükkel on pidevalt sisu järele näljas, on häbiväärne ajakirjanik sama mahlane kühvel kui tahes. Siin on mõned uudisteankurid, kes leidsid end üllatuslikult loo valest otsast.

Bill O'Reilly



Pikka aega Fox News võõrustaja Bill O'Reilly oli võrgu pärast sunnitud The New York Times pommiraport paljastades, et ta maksis salajastes kokkulepetes umbes 13 miljonit dollarit viiele naisele, kes süüdistasid teda seksuaalses ahistamises või muus sobimatus käitumises.

O'Reilly on kohusetundlikult eitanud kõiki süüdistusi, isegi oma avalduses võrgustikust lahkumise kohta, kui ta ütles, et see on 'tohutult halvustav, et me jagame teed täiesti alusetud nõuete tõttu'.

Fox News emaettevõte, 21st Century Fox, kujundas O'Reilly väljamõeldise vastastikuseks otsuseks, väites avalduses: 'Pärast väidete põhjalikku ja hoolikat läbivaatamist on ettevõte ja Bill O'Reilly kokku leppinud, et Bill O'Reilly ei ole naastes Fox News Channelisse. ' Laialdaselt arvatakse, et avalik surve ja reklaamija toe kaotamine olid O'Reilly lahkumisel mõjukad.

Arusaadav looja Pole keerutamistsooni hiljem oma veebisaidi ja taskuhäälingusaate kaudu uuesti üles töötatud, Pole spinniuudiseid , kus ta on jätkanud oma igapäevaseid kommentaare praeguste sündmuste kohta. Siiski sai ta oma maine järjekordse löögi 2017. aasta oktoobris, kui uus artikkel ilmus The New York Times paljastatud kuues seksuaalne ahistamine asula, mille jaoks maksis O'Reilly väidetavalt välja 32 miljonit dollarit.

Eric Bolling



Eric Bolling, Fox News vestlev pea ja kaasvõõrustaja Foxi uudiste spetsialistid , nägi tema kaabel-uudiste karjäär kadumas keset teateid tema väidetava ebatäpse käitumise kohta kaastöötajate suhtes. 4. augustil 2017 HuffPost avaldas raporti, milles väideti, et see oli rääkinud 12 naisega, kelle sõnul saatis Bolling tekstisõnumi teel soovimatu foto meeste suguelunditest vähemalt kahele Fox Business'i kolleegile ja ühele Fox Newsi kolleegile.

Bolling peatati Fox News , kuid ta eitas väiteid, piiksumine : 'Ootan oma nime võimalikult kiiret kustutamist.' Samuti ei suutnud ta avaldada mingit ametlikku eitamise avaldust, selle asemel kaebaja HuffPost Ajakirjanik Yashar Ali, kes rikkus loo, laimamise tõttu Mitmekesisus . Fox News käivitatud enda uurimine asjasse ja kuu aega hiljem oli Bolling väljas.

A avalduses a Fox News pressiesindaja, võrk ütles: 'Bolling ja Fox on kokku leppinud, et loobuvad sõbralikult,' ja teatasid, et tema saade katkestatakse. 'Täname Ericut 10-aastase teenimise eest meie lojaalsetele vaatajatele ja soovime talle palju õnne.'

Brian Williams



Brian Williamsil oli täiuslik segu iga inimese sümpaatsusest ja professionaalsest aususest. Ta oli võrguuudiste George Clooney. See kõik muutus 2015. aastal, kui ta paljastus valetamise tõttu viibimises Chinooki kopteris, mis sunniti maha pärast Iraagis RPG tulekahju võtmist. Ta oli tegelikult sees täiesti erinev helikopter umbes poole tunni kaugusel kohast, kus kopteri rünnak aset leidis.

See avastus avas meedia- ja Interneti-kontrolli lahtised eesmärgid, mis kiiresti kajastus liialdatud väited või otsesed valed, mida ta oli rääkinud New Orleansist orkaan Katrina ajal, Berliini müüri langemise ja muu kohta. Pärast seda, mida paljud pidasid ebapiisav vabandamine õhus , Peatati Williams palgata, kuni ta lõpuks tööle ennistati MSNBC olla peamiseks uudisteankuriks, mis kõlab igasugu väljamõeldisena, kuid tegelikult oli see tohutu meeleavaldus. Arvestades tema vigu, on omamoodi tähelepanuväärne, et ta on endiselt ajakirjanik.

Rick Sanchez



Mis oli kõigi aegade ilmselt kõige kergem töötaja koondamine, vallandati Rick Sanchez CNN-ist päev pärast kurikuulsa SiriusXM-i intervjuu Pete Dominickiga, mille jooksul ta esitas mõned rasked antisemiitlikud märkused, mis olid võimelised karjääri tapma, rääkimata ühest. mis tugineb inimeste sisemisele veendumusele teie objektiivse ajakirjanduse terviklikkuse kohta.

ABC uudised Sanchez'i märkused, mis sisaldasid järgmist: 'Ma ütlen teile, et kõik, kes haldavad CNN-i, on palju Stewarti moodi ja paljud inimesed, kes haldavad kõiki teisi võrke, on palju Stewarti moodi, ja tähenda, et kuidagi nemad, inimesed kas see riik, kes on juudid, on rõhutud vähemus? Jah ... ma ei näe, et keegi ei saaks tänapäeval tööd, sest nad on juudid. '

CNN avaldas lühikese avalduse: „Rick Sanchez pole enam ettevõtte juures. Täname Ricki tema aastatepikkuse teenistuse eest ja soovime talle head. ” Seejärel võttis Sanchez enne seda katkendi tagasi põrgatama Fox News latino , kus ta on kaastöötaja. Mõnikord ilmub ta kohale Fox News , mis ilmselt ajab ta redigeerimise eesmärgil märkimisväärse viivituse taga, igaks juhuks, kui ta otsustab kõik ära teha Infowars jälle.

Ja pigem



2004. aastal 60 minutit produtsent Mary Mapes tõi loo siis CBS Õhtuuudised ankur Dan Pigem dokumentide kohta, mis viitavad president George W. Bushile saanud sooduskohtlemist seoses teenistusega Texase Õhu Rahvuskaardis. Pärast seda, mis oli tema arvates olnud dokumentide piisav kontrollimine, sealhulgas Bushi vana käsuliini ühe kõrgema astme verbaalse kinnituse järgi, viis lugu pigem õhku.

Kõik see langes keset Bushi valimispakkumist. Ajastus koos süüdistuste skandaalse olemusega põhjustas tohutu ärevuse. Blogijad on järeleandmatult uuris dokumente ja vaidlustas nende autentsuse kõik aspektid. Võtmeisikud tagasisaadetud avaldused nad pöördusid Mapesi uurimisrühma ja CBS News varsti sai teiste suuremate uudiste turustusvõimaluste sihtmärk .

Kuna Pigem oli see loo nägu, langes süü lõpuks sülle ja võrgu surve sundis õhust vabandust. Umbes kaks kuud pärast vabandust, pigem teatas tagasiastumisest ankrukohalt, ehkki ta väitis, et tema otsust 'ei mõjutanud Rahvuskaardi lugu'.

'Mul on nende aastate jooksul olnud õnn ja õnnistatud, et mul on maailma parim töö ja see on olemas CBS News , 'Ütles pigem lahkumisavalduse ajal. 'Mul on olnud au teha koostööd maailma kõige andekamate ja pühendunumate spetsialistidega ning hindan kõrgelt võimalust seda ka järgmistel aastatel jätkata.'

Lara Logan



Lara Logan polnud ankur, kuid ta oli kiiresti tõusva reporter 60 minutit kellel oli kindlasti silma peal suurtel võrgutoolidel. Tema eesliinil tehtud reportaažid Kabulist, Afganistanist ja araabia kevadega seotud ülestõusud panid ta kaardile kartmatu ja ambitsioonika ajakirjanikuna, kes läks äärmustesse, et lugu jutustada.


kaley cuoco abikaasa

Pärast hirmutavas ohvriks langemist seksuaalne rünnak Tahriri väljakul - lugu, mille juurde kuulus omaette poleemikat - Logan arvas, et ta langes 2012. aasta Benghazi rünnakule suure sammuga. Tuginedes tugevalt turvatöövõtja Dylan Daviesi arvele, kes väitis, et viibis USA suursaadiku Christopher Stevensi ja veel nelja ameeriklase tapmise ajal, teatas Logan Daviesi versioonist sündmustest 60 minutit . Kahjuks rääkis Davies FBI-le ja teistele tohutult erinevat lugu, mis rikkus tema usaldusväärsust.

Logan vabandas eetris ja hiljem paluti tal võtta puudumispuhkus . ' Kuue kuu pärast ta tagasi 60 minutit , kuid Benghazi skandaali hais varjutab tema mainet jätkuvalt.

Keith Olbermann



Ehkki ükski skandaal ei häbistanud Keith Olbermanni, on tema räigelt ebaprofessionaalne käitumine maksnud talle töökohad ESPN-is, MSNBC-s ja Aktuaalses TV-s, aga ka FOK-i uudistekanalis, mis kõlab nagu Foxi paroodia, kuid tegelikult oli Olbermanni enda ajaveeb ja veeb seeria. FOK-i uudistekanal sai neelatuna tehingus Aktuaalse TV-ga, mis möödus siis, kui Olbermann helistas väidetavalt poolel tema kavandatud tööpäevadel Talking Points Memo .

Praegune telesaade selgitas Olbermanni lahkumist nii: „Praegune rajati ka meie vaatajate austamise, avatuse, kollegiaalsuse ja lojaalsuse väärtustele. Kahjuks ei kajastu need väärtused enam meie suhetes Keith Olbermanniga ja me oleme selle lõpetanud.

Mis puutub tema töösse MSNBC-s ja ESPN-is, siis taandati Olbermann endisest varsti pärast seda, kui selgus, et ta ei saanud mitme poliitilise kaastöö jaoks heakskiitu, teatasid nad CNN . Tema lahkumine ESPN-ist (mis oli tegelikult tema teine ​​kord spordiringhäälingus tööle asuda) oli teatatud kui „äriotsust liikuda teises suunas”, kuid seal oli nurinat tuliste lepinguliste vaidluste ja võrgu meelepaha üle Olbermanni kommentaariga NFL-i voliniku Roger Goodelli kohta.

Ann Curry



Jutu edenedes kasutati Ann Curryt etturuna strateegias, mille eesmärk oli saada Matt Lauer lepingust tagasi; talle pakuti Täna ankruistmel lootuses, et ta ebaõnnestub. Brian Stetleri raamat, Hommikupoolik: Telesaate Kõmmumaailma telesaadetes (kaudu New York ajakiri,) kirjeldab väidetavaid tagaukse tehinguid. Raamatu järgi on Meredith Vieira lahkumine Kõik y koos Tere hommikust Ameerika Reitingute tõus jättis nii Laueril kui ka Curryl võimaluse mahlaseid lepinguid võimendada. Laueri tehing oli selle lõpu lähedal ja Curry sõlmis lepingusätte, mis tagas talle Viera järel ankrupaigal prao või võib ta minna teise võrku. Ainus probleem: Lauer ei suutnud väidetavalt Curryt seista, nii et Laueri õnnelikuna hoidmiseks pidi võrk väidetavalt leidma võimaluse Curry kraavi viia. Kas sul on see kõik?

Väidetavalt soodustasid võrgubossid ja veteranide meeskonnaliikmed, kes samuti Curryt ei soosinud, ebamugavat töökeskkonda, ajendades teda ametist vabatahtlikult lahkuma, meelitades sellega Laueri selles protsessis heaks. Karrit tarniti a pisar väljumiskõne alates Täna näitus diivanil vaid kaks aastat pärast seda, kui ta selle koha kätte võttis.

Me teame, mida te mõtlete: see kõlab nagu varjatud ja pistoda lollakas show jaoks, mis hiljem käivitas segmendi, kus Carson Daly lihtsalt tutvustas Twitterit. Võib-olla on siin võitjaks Curry?